Spustenie európskeho podnikania v Spojených štátoch môže byť inteligentným krokom, ktorý umožní podnikateľom využívať významné príležitosti a stať sa globálnymi hráčmi. Avšak, podnikanie v Spojených štátoch je iná hra a musíte robiť svoje domáce úlohy starostlivo.
Existuje mnoho veľkých spoločností, ktoré úspešne expandovali na americký trh, ale pre malú spoločnosť môže byť náročné prežiť takýto krok. Jedným z rozhodujúcich aspektov, ktoré budú smerovať k rovnováhe tak či onak, je pochopenieskutočných nákladov marketingovej stratégie potrebnej na to, aby sa veci stali. V USA je všetko poháňané marketingom. Váš produkt nemusí stačiť, ak na to nemáte presvedčivú prezentáciu.
Pretože ste ten, kto pozná vaše podnikanie najlepšie a ste najväčším fanúšikom vašej značky, mali by ste byť vlastným publicistom. Tu je návod, ako môžete získať pozornosť médií v USA bez toho, aby ste zaplatili cent:
1. Publikujte články na menších webových stránkach a blogoch, ktoré číta vaše ideálne publikum v USA.
Toľko ľudí sníva o tom, že uvidia svoje meno v časopisoch a on-line publikáciách s miliónmi čitateľov každý mesiac a zabudnú na menšie blogy a webové stránky. Tento prístup je chybou. Vystupovať na populárnej webovej stránke môže okamžite zvýšiť vaše uznanie značky.
2. Staňte sa hosťom podcastu.
Polovica všetkých domácností v USA počúva podcast. Popularita podcastov za posledné roky explodovala. Na samotnom iTunes existuje viac ako 500 000 podcastov, ktoré majú viac ako 50 miliárd všetkých stiahnutí.
3. Zdieľajte vaše príbehy s redaktormi top online publikácií s publikom v USA.
Redaktori sú vždy na pozore pre skvelý obsah, ktorý by ich publikum ocenilo. Ak im viete poskytnúť kvalitný obsah, uľahčíte sebe aj jemu prácu. Je to win-win situácia.
Všetci redaktori sú chorí z prijímania obsahu, ktorý nie je relevantný pre ich publikovanie, zlých e-mailov alebo zle napísaných článkov. Novinári chcú písať skvelé príbehy, nestarajú sa o váš obchodný nápad.
© Belince.sk - Všetka práva vyhradená. Business Theme.